.
.

tisdag 11 september 2012

Höst i badrummet




 
 
 




Hello!
 
Nu har jag höstpiffat badrummet lite, och eftersom jag är i en "bränd" orange period just nu (bland annat:) så har jag införskaffat lite nytt såsom frotté, härliga doftljus och en ny murgröna till vita krukan. Jag hittade även en superfin glasskål på fot som blev toppenbra till förvaring till mina smycken..

Ni kanske minns varifrån jag fått inspiration till detta, om inte så kolla här.
Detta lite nya lyfte hela badrummet och det känns såå lyxigt med nya handdukar och badlakan.






Orange handdukar HM Home och randiga från Lexington
 


Jag hade sedan tidigare den fina plastmattan Vera (som är härifrån) i tvättstugan och
den fick nu lämna sin gamla plats då färgen Nougat/Vanilla blev perfekt tillsammans med de nya handdukarna. Jag tror jag skall satsa på någon mer grön växt att ha på golvet, kanske en fin palm?







Nu ska här njutas i höst av långa varma duschar, lite sköna kroppsprodukter
och hårinpackning i bastun.

Och så lite soft musik och tända ljus förstås...



 
 
 
  
Ha det gott i veckan!
 
Och tusen tack för era kommentarer här hos mig, det är verkligen jättekul och jag önskar jag hade mer tid att skriva hos er andra, men jag är inne och läser era inlägg och inspireras av er alla...
 
 
KRAM KRAM
 

11 kommentarer:

@my casa sa...

Snyggt med lite höstfeeling även i badrummet:)

Hemma på Sjuan sa...

Så snyggt i ert vardagsrum!
Fick lite inspiration till vårt badrum :)

Kram Suss

Enkel stil sa...

Härligt med lite ny snygg lyx i badrummet.
Kram Anita

Channal sa...

OMG! Vilket vackert badrum du har!

Kul att se bilder från Knäppingsborg i min fina stad!

KRAM Anna

Villa Ryttarängen sa...

Underbara färger. Hösten kan ju vara riktigt mysig, Kram Pia

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad snyggt du har fixat & donat i badrummet. Kanonsnyggt! Gillar de färgerna.
Ha en fin kväll.
Kram Maria

Två Trappor sa...

Ååh, det blev ju superfint!! Och woow, vilket underbart badrum ni har! Så rymligt och harmoniskt.. I love it! Vad smart att du flyttade in Pappelinamattan, den passar ju helt perfekt i badrummet. Det orangea bryter av såå snyggt, synd att det inte passar lika bra i mitt ljusblå badrum.. ;)
Kram kram, Madeleine

Bara Sara sa...

Åh va mycket nytt och fint du har!!

Helenas enkla vardag sa...

Gud vad snyggt! Du har känsla för inredning du!
Kram Helena

Concept_By_Sarah sa...

Snyggt med höstfärger! Kram Sarah

dianasdrömmar sa...

Åhh, vad fint du har gjort kram Diana